Kapalı’da bir yerlerde

Hava kapalı… Ve ben nefes aldığım ormandayım. Yüreğimin haykırdığı uçurumda, ağladığım beşikteyim. Dirseğimi çürüttüğüm duvarda, toz toprak içinde kaldığım çocuk bahçesindeyim.

Sesimin kısıldığı soğuk suda, bozuk para attığım sokaktayım. Ayıldığım küvette, bayrak salladığım asmalı balkondayım. Aşık olduğum bakkalda, kulağımın çınladığı 10 Kasım’dayım.

Arkadan itilen kaydırak sırasında, doğduğum evdeyim. Titrediğim sevinçte, yani ben yine güneşin ulaşamadığı bir derinlikteyim.

Kapalı’da bir yerlerde…

Buna da bakabilirsiniz

Beşiktaş’ın Penaltılarla İmtihanı!

Futbolun en güzel anlarından biri olan penaltı atışı ile Beşiktaş arasındaki ilişki adeta Leyla İle …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir